Reklamace a vrácení

Jaký problém potřebujete vyřešit?


POTŘEBUJI ŘEŠIT REKLAMACI 


Pošlete reklamované zboží společně s reklamačním formulářem

Reklamované zboží prosím odešlete pouze Českou poštou nebo kurýrní společností PPL doporučujeme https://www.ppl.cz/poslat-zasilku  Abychom byli schopni zásilku identifikovat, nesmíte zapomenout přibalit také originál nebo kopii faktury objednávky, popřípadě její rekapitulaci a reklamační formulář, ve kterém uvedete detailní popis závad reklamovaného zboží, aby se nám vada projevila při kontrole. O změnách a ukončení reklamace budete informováni e-mailem. Adresa pro reklamování je uvedena ve spodní části formuláře v přesném znění.

V rámci rychlého a úspěšného doručení by bylo dobré odeslat email na info@tobiland.cz a informovat nás o odeslání zboží k reklamaci o zvoleném přepravci a datu předání do přepravy. Zásilky odeslané jako dobírka nebo jiné přepravní společnosti nemusí být převzaty.

Stáhněte si formulář pro reklamaci.

Po vyplnění přiložte k produktu nebo odeslat na e-mail info@tobiland.cz

downl

Adresa pro odeslání je uvedena ve spodní části formuláře v přesném znění.


CHCI ODSTOUPIT OD SMLOUVY DO 14 DNŮ

 

Všem spotřebitelům poskytujeme zákonnou ochrannou lhůtu na vrácení peněz. Jestliže Vám na našem e-shopu zakoupené zboží nevyhovuje, můžete ho bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zásilky vrátit. Jakmile dorazí vrácené zboží na náš sklad, po kontrole Vám budou bez odkladu peníze za objednávku poslány zpět.

Jak postupovat?

1.    Do 14 dnů nám dejte vědět, že chcete zboží vrátit.
Nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží nebo služby nám písemně nebo elektronicky doručte formulář o odstoupení od kupní smlouvy viz. níže. Žádost musí obsahovat: kontaktní údaje, e-mail, telefonní číslo, číslo faktury, soupis produktů, které chcete vrátit, a číslo účtu kde navrátit peníze.

Stáhněte si formulář pro odstoupení od koupě.

Po vyplnění přiložte k produktu nebo odeslat na e-mail info@tobiland.cz

downl

Adresa pro vrácení je uvedena ve spodní části formuláře v přesném znění.

2.    Odešlete zboží.
Jakmile nám pošlete formulář od odstoupení od koupě, zboží odešlete na adresu pouze Českou poštou nebo kurýrní společností PPL doporučujeme https://www.ppl.cz/poslat-zasilku . Zásilky odeslané jako dobírka nebo jiné přepravní společnosti nemusí být převzaty.

 


DORAZILO MI POŠKOZENÉ ZBOŽÍ, ZAMĚNĚNÉ, CHYBĚJÍCÍ

 

Při přebírání zboží důkladně zkontrolujte stav zásilky

Spolu s dopravcem ověřte stav doručovaného zboží - počet balíků (některé zásilky se skládají až z 5 částí 1/5), neporušenost pásky, fólie, kartónu a zjevná poškození. Jste oprávněni odmítnout převzetí zásilky, která je neúplná nebo poškozená.

Pokud viditelně poškozenou zásilku od přepravce bez výhrady převezmete, nemusí být dodatečná reklamace poškození uznána, pokud nebudeme kontaktování do 3 dnů.

Poškození jsem zjistil až po rozbalení a její kontroly obsahu. Co můžu dělat?

Jestli nemůžete při přebírání zboží zkontrolovat případné poškození nebo neúplnost zásilky, jste povinni toto učinit a nahlásit nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí. V případě problémů vše zaznamenejte (vyfoťte nebo natočte poškozené zboží, bez i s kompletním přepravním obalem), uschovejte přepravní obaly a kontaktujte nás e-mailem na adrese info@tobiland.cz společně s informacemi o objednávce (číslo objednávky, faktury apod.) Vašemu problému se budeme věnovat a oznámíme Vám další postup. Nejběžnějším postupem v případě nahlášení poškození při přepravě, záměny nebo chybějící části je naše žádost o zpětné vyzvednutí kurýrní společností a po obdržení a kontroly zboží dochází k vrácení peněz nebo odeslání nového zboží po dohodě se zákazníkem a našem kontaktování emailem. Zde vyžadujeme kontaktování a komunikaci výhradně emailem z důvodu uchování historie řešení události. Děkujeme.


NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

 

Jakým způsobem můžu kontaktovat reklamační oddělení?

Reklamační oddělení můžete, vzhledem k historii řešení události kontaktovat výhradně formou e-mailu na adrese info@tobiland.cz. Vašim dotazům se věnujeme v pořadí, v jakém přicházejí, nejpozději do dvou pracovních dnů.

Proplatíte poštovné za odeslání reklamovaného zboží?

V případě uznané reklamace budou náklady na doručení reklamace všem spotřebitelům uznány, potřebujeme k tomu ale Vaši kopii dokladu o zaplacení.

Potřebuji originální obal od výrobku?

K reklamaci originální obal není třeba, ale je vhodné v něm zboží odeslat. V případě odstoupení od koupě proběhne uvedení do původního stavu a vynaložené náklady mohou snížit částku na vrácení.

Osobní odběr nebo vrácení zboží v sídle firmy?

Jsme internetový obchod, osobní výdej, vrácení zboží není v sídle firmy možné. Produkt byl doručen přepravní společností a stejnou povahou musí být navrácen na adresu sídla firmy prostřednictvím přepravní společnosti PPL, České pošty.

Baterie ztratila svou kapacitu ?

Reklamace baterie je možná po dobu 6 měsíců, poté dochází počtem nabíjecích cyklů, vlivů počasí, pravidelností nabíjení a dalších parametrů k přirozené ztrátě kapacity a je třeba zakoupit novou baterii. Reklamace nemusí být uznána po proměření. Na baterii je uvedeno označení a internetové obchody zabývající se tímto sortimentem mají běžně k dostání za nízké ceny.

Zboží reklamuji po delší době než 14 dnů a má evidentní poškození z užívání?

Můžete reklamaci odeslat, avšak na viditelně poškozené části z užití výrobce nemusí reklamaci z důvodu používání a nevhodného mechanického zacházení uznat. Výrobek do 14 dnů máte povinnost zkontrolovat po převzetí, zdali je v pořádku. Jedná-li se o výrobní vadu, bude zjišťováno v reklamačním řízení výrobku, na kterou máte záruku 24 měsíců.

Nový výrobek mi nevyhovuje během 14 dnů ?

Pokud je malý, velký, škaredý, je informace zavádějící, neodpovídá vašim představám, jak se snažíme popisovat na dálku v popisku produktu, můžete odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu a zboží nám vrátit. Zboží může být vyzkoušeno, avšak né zjevně používané. Využijte tedy formulář pro odstoupení od koupě do 14 dnů.

Kdy mi vrátíte peníze?

Po obdržení výrobku nejpozději do 14 dnů.